maanantai 31. maaliskuuta 2014

Shirley Valentine's taverna

Tuossa me pestään astioita käsin </3
(vieressä on myös isompi allas.. en vaan muistanu ottaa kuvaa siitä kohasta :D)













































































Alakerta:

 Katarzyna :)

Mä ja (pikkuinen) John ;D
(näytän aika hullulta, ku nauran just jollenkin, mutta toisessa kuvassa John näytti kauheen vakavalta niin en halunnu laittaa sitä kuvaa haha ! )

Tästä päivästä ei oo paljon kerrottavaa, koska olin töissä  vaan muutaman tunnin. Mulla oli ollu vähän huono olo aamulla, mut sit mun olo vaan meni huonommaks nii lähin sitten kotii. Ja oon maannut vaan sängyssä koko loppu päivän :D Onneks netti on ollut koko ajan päällä niin oon voinu olla koneella.  :)
Toivottavasti huomenna on parempi olo ! xx

2 kommenttia:

  1. Moikka,
    olen lähettänyt sulle sähköpostia ja tekstareita/ yrittänyt myös soittaa. Puh on ollut kiinni. Onko sinulla siellä toinen nro tai sähköposti käytössä? Voisin kirjoitella sitä kautta :) Tsemppiä!

    VastaaPoista
  2. Mulla oli vain yhen päivän toi mun toinen puhelin kiinni, koska siitä loppu akku, mutta muuten se on kyllä ollut koko ajan päällä. En ole saanu sut puheluita enkä muuta kun ne kaksi tekstiviestiä, ja vastasin siihen ja laitoin siihen mun prepaid numeron joka mulla on nyt käytössä. Ja ei ole muuta sähköpostia, mutta en vaan ole muistanut käydä joka päivä siellä, mutta tästä lähtien käyn ! :)

    VastaaPoista