lauantai 29. maaliskuuta 2014

Arghhhh...

Kirjotin just vaikka kuinka paljon tanne ja se ei tallentunut ja se teksti katos jonnekin... Uudestaan siis...
Eli kirjotan Judithin koneella, koska mun koneessa on jotain vialla, en saa sita toimimaan. :(

Aloitin Shirley valentines tavernassa tiistaina. Ensin menin City business parkkiin jossa tapasin Janetin ensimmaista kertaa ja janet vei mut sitten ravintolaan ja esitteli mut kaikille. Tiistaina oli toissa vaan Amanda(omistaja), Ismail eli John(kokki, omistaja) ja Katarzyna(tarjoilija). Kaikki oli tosi mukavia ! Ensin me tehtiin Amandan kanssa kaikki paperit ja sitten se esitteli mulle ravintolan ja niiden pikkuisen keittion ja kerto kaikista turvallisuusjutuista yms. Me sovittiin myos mun tyovuorot seuraavalle kahdelle viikolle.

Sitten kun menin keittioon(jossa ei muuten ole tiskikonetta vaan kaikki pestaan kasin, ravintolan puolella on vain lasitiskikone :D) John kerto mulle, etta mika kuuluu mihinkin ja sitten tulikin pari tilausta ja autoin heti mita pystyin.

Oon tehnyt aika paljon kaikkea, ja oikeastaan mitaan en oo tehnyt aikasemmin. Eli oon tehnyt mm. tsatsikia(kurkkukastiketta), nahut koftesia(kikherne"pullia"), kleftikoa(hitaasti haudutettua lammasta), lammas mousakaa, adana kebab:ia(lammasjauhelihasta), sigara boregia(fetajuustorullia) ja salaattia. En todellakaan muista edes noitten ruokien nimia vaan huijasin ja katoin nettisivuilta :D

Juu, tyopaivat on ollut aika rentoja, mutta se on ollut hyva, koska John on ehtinyt opettaa mulle kaikkee ilman kauheeta kiiretta. Teetaukoja pidetaan ihan koko ajan, joka on tosi outoa mulle. Ja en oo kylla ikina ennen juonu nain paljon teeta kun nyt viikon aikana :D

Ja nyt mun on pakko lopettaa kirjottaminen, vaikka ois paljon kirjotettavaa viela, mutta oon menossa Pubiin Alin(kerron lisaa miten tavattiin!) kanssa, enka haluu myohastya !
xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti