torstai 27. maaliskuuta 2014

Jee !

Tänään vihdoin löysin oikean adapterin ! :D
Eilen pääsin vähän ennen 5 töistä ja menin vielä kotiin ja aattelin, että sen jälkeen meen kaupoille ettimään sitä, ja älysin sitte ku vähän aikaa kävelin, että melkeen ihan kaikki kaupat menee kiinni viimestään 7 ! Nii en sitten eilenkään kirjottanut, mutta nyt yritän kyllä kirjoittaa ainakin joka toinen päivä(mun hitaalla koneella).

Eli siis lauantaina n. 1 aikaan mä lähdin lentokentälle päin ja käytiin ensin syömässä viimeinen ateria (suomalaista ruokaa) poikaystävän kanssa ;D Sitten taisin olla jo 3 aikaan kentällä ja vaikka en oo ikinä ennen lähtenyt yksin mihinkään lentokoneella, sain silti tehtyä kaiken ihan itse ! Haha. Kentällä huomasin, että mun matkalaukku paino silloin jo 20kg, joka on norwegianin painoraja, joten täältä lähtiessä ostan sitten toisen matkalaukun ja maksan sitten siitä...
Lento meni hyvin, mutta tultiin Heathrow:lle vähän myöhässä(n.18.30), joten jo sillon mulla oli tosi kiire mun bussiin joka lähti 19.20, koska mulla ei ollut mitään hajua, että minne mun piti mennä, ja sitten juoksentelin ympäriinsä siellä mun matkalaukun ja käsimatkatavaroitten kanssa. Ja sitten vihdoin kun löysin oikeen paikan, huomasin, että bussi on jo lähtenyt. Dun dun dunnn.
Soitin heti Petralle ja kysyin, että meenkö vaan sillä seuraavalla bussilla vai mietitäänlö jotain muuta vaihtoehtoa. Siinä vaiheessa olin jo valmis lähtemään hotelliin nukkumaan... Päätettiin kuitenkin, että meen seuraavalla bussilla, joka lähti 21.45, niin oottelin sitten Caffe Nerossa melkein kolme tuntia :D Onneks siellä oli tosi mukava barista ihminen.
Bussimatkan sitten vaan nukuin, onneksi.
Mun host mum tuli hakemaan mut bussipysäkiltä melkein puoli 3 aikaan, koska mun bussikin oli sitten tietysti myöhässä.. 3 aikaan vihdoin pääsin sänkyyn nukkumaan! Mutta jee selvisin :D

Aamulla näin sitten oikeesti millasessa talossa asun, koska silloin yöllä en hirveesti ehtinyt kiinnittää huomiota mihinkään. Mun huone on aika pieni, mutta tosi kotoisa ja siisti ja mulla on vaatekaappi ja lipasto mun tavaroille ja iso, ihana sänky ! Tää talo on 2 kerroksinen ja kaikkialla on kokolattiamatot ja mulla on oma vessa mun huoneen vieressä. Nää talot on täällä sillain vierekkäin söpösti ja melkein kaikki on erivärisiä. Bussipysäkki on ihan vieressä ja busseja menee aika usein. Keskustaan on vaan n. 10-15min matka. :)

Aamupalaks mä oon saanu muroja, paahtoleipää marmeladilla, teetä ja appelsiinimehua :) Ja Judith tekee tosi hyvää ruokaa... ja jälkiruokia :D

Ilma on ollut yleensä hyvä, mutta täällä tuulee paljon ja yhtäkkiä voi vaan alkaa satamaan. Mutta ei ne pienet sadekuurot ole mitään haitannut.

Juu, mä taidankin kirjottaa sitten huomenna enemmän töistä ja ihmisistä ketä oon tavannut, koska tässä tuli jo näin paljon asiaa ja mua alkaa jo väsyttämään haha :D

Huomiseen, moimoii !!

ps. Eikö ookkin outoa, että nää pitää mattoja kokolattiamattojen päällä?? :DD


4 kommenttia:

  1. i'm not going to lie, kiljuin kun luin sanat "caffé nero". oon niin kade ));

    VastaaPoista
  2. Hui mikä seikkailu, mutta onneksi löysit perille sitten kuitenkin lopulta! (-:
    Ja kyllä, en pitäisi kokolattiamaton päällä mattoa. Ihan hassua! :D
    Puspus, pidä itsestäs huolta

    VastaaPoista