lauantai 19. huhtikuuta 2014

Huhhuh

Mun laturi meni rikki joten mä ostin täältä uuden ja siinä on siis kans usb-johto mutta se ei tunnista mun kännykkää tai jotain niin en pysty laittaa kuvia.. Ja edelliseen postaukseen laitoin kännykän kautta ja ajattelin et jee eihän tässä mitään, mutta ne ei näykkään :/ joten en nyt tiiä miten laittaisin kuvia tänne.. Tai sitten laitan vasta kotona tai jotain, koska en mä nyt toista laturia haluis ostaa. Mutta katotaan. :D

Nopeesti nyt kirjotan. Pitäis kyllä yrittää enemmän kirjotella tänne... Mutta siis ens viikonloppuna mun poikaystävä tulee Lontooseen viikonlopuksi!! Oon niin ilonen, meen sinne perjantai aamulla bussilla ja lähen sitten sunnuntai iltana :) töissä kaikki oli tosi ilosia mun puolesta ja ne anto mulle vapaaks sen viikonlopun(tai tietty sitten oon viikolla töissä, kun nyt mulla on ollu arkena yks vapaa)
Ensin tosiaan aateltiin, että mun poikaystävä ois tullu tänne Plymouthiin, mutta koska tänne tuleminen kestää niin kauan ni päätettiin, että helpompi ku meen sinne :)

Eilen ja tänään tapasin 3 saksalaista ja yhen virolaisen(!), eka innostuin, ku kuulin, että sen nimi ois ollu Santeri, mutta se olikin Sander :D mutta oli hauska puhua jonku kaa joka asuu ees tosi lähellä Suomea haha. Siellä oli eilen paljon kaikkia muitakin ja oli tosi hauskaa, kun mä en oo nyt kauheesti tehnyt mitään ihmeellistä, käyny vasn töissä ja yksin pyöriny täällä. Sitten tänään mä menin niitten saksalaisten kanssa Totnes:iin, siellä oli tosi ihania pieniä kauppoja ja tänään siellä oli tori :) siellä oli tosi kaunista ja ärsyttää, kun en voi laittaa niitä kuvia :/ mutta niin me mentiin sinne junalla, kesti joku 20 minuuttia ja meno-paluulippu oli vaan 6£ !

Töissä on menny tosi hyvin :) Tänään mulla oli siis vapaa, mutta huomenna ja maanantaina on töitä.

xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti