lauantai 12. huhtikuuta 2014

3 viikkoa !

Nyt oon ollut Plymouthissa 3 viikkoa.. Aika on mennyt tosi nopeasti, mutta vielä on kyllä paljon jäljellä. Kauhea ikivä Suomeen, vaikka edelleen täällä on ollut tosi kivaa !

En oo kirjotellu kauheesti, mutta juu, oon ollu töissä.  Viime tiistaina olin ensimmäistä kertaa iltavuorossa ja silloin oli tosi paljon asiakkaita, ja Umit:in piti mennä auttaa salissa niin mä ja John jäätiin sitten keittiöön kahestaan. Hyvin selvittiin ja oli kyllä tosi hauskaa ! Ruokaa kehuttiin paljon :)
Siinä 10 aikaan mä söin sigora boregia ja istuin siinä helpottuneena kun ei tarvinnut tehdä enää mitään.. Sitten John tuli siihen ja sanoi, että jos mä muutan mieleni ja haluunki jäädä Plymouthiin ni mulla on siellä vakituinen työpaikka ! Amanda oli samaa mieltä siinä, tosi siistiä, että ne haluis mut töihin sinne !
Toivoisin vaan nyt et toi koko paikka ois Suomessa ;D! En pystyisi muuttamaan tänne.. Tulis liikaa vaan ikävä kaikkia. Ja en kestäis ku en saa fazerin suklaata tai ruis/hyvää kokojyväleipää :DD Ja suomalainen maito ja piimä ah!!! Heti ekana ku pääsen suomeen ni syön vaan kaikkee hyvää mitä täällä ei oo !

Kuvia mitä oon töissä tehnyt:

Turkkilainen aamiainen (munakas jossa on turkkilaista makkaraa) ja tohon kuuluu myös salaattia, fetaa ja kahvi :)

Briami(ennen uunia), kasvisruoka jossa on porkkanaa, perunaa, kesäkurpitsaa, munakoisoa, paprikaa, herkkusieniä, valkosipulia ja tomaattimurskaa. Tarjoillaan riisin kanssa.

Kleftiko, lammasta, sipulia, laakerinlehtiä, chilimaustetta, oreganoa.

Tässä teen anada kebab:bia :) joka on siis lampaanjauhelihaa, jossa on paprikaa, paprikamurskaa, chilimaustetta, sipulia ja persiljaa.

Eilen olin viimeistä kertaa Jolan kanssa ulkona ;( Ali, Jola ja Rachel lähti tänään aamulla kotiin Belgiaan :(( Tulee kauhee ikivä niitä...
Eilen tapasin kyllä pari uutta tyyppiä, jotka oli just tullut tänne :)!
Olin unohtanut mun avaimet eilen ja tulin kotiin tosi myöhään, mut onneks mun paras hostmum tuli avaamaan mulle oven... Oli kyllä niin noloa selittää sille että juuh taitaa avain olla huoneessa :D Sellasta..

Kävin keskiviikkona(vapaa päivänä) tossa läheisessä puistossa(Central Park) ja oli ihana ilma ja kävin syömässä Sage kahvilassa :) Sillon tuli sellanen olo, että kyllä mä täällä pärjään loppu ajan.


xx


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti